loading...
مجله اینترنتی مهدیس سا
ببینید و..

تجربه کنید..!
غریبه بازدید : 449 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)
http://www.hdwallpaperscool.com/wp-content/uploads/2014/03/lionel-andres-messi-incredible-hd-desktop-wallpapers.jpg

زن مسی

بیوگرافی لیونل مسی
لیونل آندرس "لئو" مسی کوچیتینی (به اسپانیایی: Lionel Andrés "Leo" Messi Cuccittini) فوتبالیست حرفه‌ای اهل کشور آرژانتین و عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند. او اکنون کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین است. مسی در ۲۱ سالگی توپ طلای اروپا را ازآن خود کرد. وی همچنین نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان شد. در سال بعد یعنی در سال ۲۰۰۹، اولین جایزهٔ توپ طلای خود را دریافت کرد و همچنین بهترین بازیکن سال شد. وی موفقیت‌های خود را با دریافت توپ طلای سالهای ۲۰۱۱،۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ تکمیل کرد. او در سال ۲۰۱۱ عنوان بهترین بازیکن سال یوفا را دریافت کرد. مسی در ۲۴ سالگی بهترین گلزن تاریخ فوتبال بارسلونا در تمامی رقابتها شد. لئو در سن ۲۵ سالگی جوانترین بازیکن تاریخ رقابتهای لالیگا لقب گرفت که توانسته ۲۰۰ گل در این لیگ به ثمر رساند؛ از او می‌توان به‌عنوان بهترین بازیکن نسل خود نام برد. همچنین وی از دیدگاه کارشناسان بزرگ فوتبال و تحقیقات کالج هلند باهوش‌ترین بازیکن دنیا به حساب می‌آید. بازیکنی که در یک صدم ثانیه توانایی تصمیم گیری با توپ را دارد. مسی اولین بازیکنی است که چهار بار برنده توپ طلای اروپا و جهان و یک‌بار هم به عنوان بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان برگزیده شده است. او هم‌چنین بهترین بازیکن سال فوتبال جهان در سال‌های ۲۰۰۹، ۲۰۱۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲بوده‌است و از این حیث رکورددار است.شیوهٔ بازی او و توانایی‌هایش باعث شده‌است که وی با دیه‌گو مارادونا مقایسه شود؛ این درحالی است که مارادونا مسی را «جانشین» خود می‌داند.
مسی بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا در بازی‌های رسمی به شمار می‌آید.او توانست در سال ۲۰۱۲ صاحب رکورد بیشترین گل زده در یک سال با ۹۱ گل شود. البته این رکورد را فیفا ثبت نکرد. مسی به همراه بارسلونا ۶ بار قهرمان لالیگا، دو بار قهرمان جام حذفی اسپانیا، پنج بار برنده سوپرکاپ اسپانیا، سه بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، دو بار قهرمان سوپر کاپ اروپا و دو بار قهرمان جام باشگاه‌های جهان شده است. مسی اولین و تنها بازیکنی است که در چهار رقابت لیگ قهرمانان اروپا به عنوان آقای گلی دست یافته است. وی همچنین اولین بازیکنی است که در این رقابت‌ها رکورد بیشترین هت تریک(۴) را در اختیار دارد. او در سال ۲۰۱۲ در لیگ قهرمانان اروپا تاریخ‌ساز شد و نخستین بازیکنی شد که در یک مسابقهٔ این جام پنج گل به ثمر رسانده است. وی همچنین به رکورد خوزه آلتافینی رسید و در یک فصل لیگ قهرمانان ۱۴ گل به ثمر رساند. مسی رکورد بیشترین گل زده در لیگ‌های اروپایی را در فصل ۱۲-۲۰۱۱ با ۷۳ گل به نام خود ثبت کرده است. او در همان فصلِ لالیگا رکورد ۵۰ گل را از خود به جای گذاشت و همچنین اولین بازیکنی شد که در شش رقابت مختلف در یک فصل هم گل زده و هم پاس گل داده است. لئو در ۱۶ فوریه ۲۰۱۳ سیصدمین گل خود در تیم بارسلونا را به ثمر رساند. او در ۳۰ مارس ۲۰۱۳ در نوزدهمین بازی متوالی در لالیگا موفق به گلزنی شد و اولین بازیکن تاریخ شد که در یک لیگ حرفه‌ای فوتبال در تمام بازی‌های متوالی در برابر همهٔ تیم‌ها موفق به گلزنی شده است. او در مارس ۲۰۱۴ مقابل رئال مادرید موفق به هت تریک شد که تبدیل به بازیکنی شد که در تاریخِ ال کلاسیکو بیشترین هت تریک را داشته است. او یکی از اعضای تیم ملی جوانان آرژانتین در جام جهانی جوانان ۲۰۰۵ بود که توانستند قهرمان آن مسابقات شوند. او در آن مسابقات بهترین بازیکن و همچنین بهترین گلزن آن مسابقات شد. مسی در المپیک پکن نیز به همراه تیم المپیک آرژانتین به مقام قهرمانی دست یافت. او تیم ملی کشورش را در تورنمنت‌هایی همچون جام‌های جهانی ۲۰۰۶، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ و مسابقات کوپا آمریکا در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱ همراهی کرده‌است. وی جوانترین آرژانتینی است که در جام جهانی بازی کرده و موفق به گلزنی شده است. در سال ۲۰۰۸ مسی به همراه تیم فوتبال آرژانتین مدال طلای المپیک را کسب کرد. در سال ۲۰۱۳، اسپورتزپرو او را در ردهٔ دوم پولساز ترین ورزشکار جهان جای داد.مسی در سال ۲۰۱۴ با کسب چهار عنوانِ بهترین بازیکن زمین در چهار بازیِ متوالی آرژانتین را به فینال جام جهانی رساند. وی همچنین جایزهٔ توپ طلایی را، به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت ازآن خود کرد.

مسی 2014
زندگی شخصی مسی
او مدتی با ماکارنو لموس (که او هم اهل روزاریو بود) رابطهٔ عاطفی داشت. گفته می‌شود چند روز بعد از بهبود یافتن مسی از بند مصدومیت و چند روز مانده به جام جهانی ۲۰۰۶، این دختر توسط پدرش به او معرفی شده‌است.هم‌چنین او رابطه‌ای با مدل آرژانتینی، لوچیانو سالازار داشته‌است.
مسی در ژانویهٔ ۲۰۰۹ در برنامه «هت‌تریک بارسا» که از کانال ۳۳ پخش می‌شد گفت: "من یک دوست‌دختر دارم که در آرژانتین زندگی می‌کند. من راحت و خوشحال هستم."[۳۱۶]لئو در کارناوالی در شهر سیتخس بعد از داربی بارسلونا-اسپانیول با دختری به نام آنتونلا روکازو دیده شد.روکازو نیز اهل روزاریو است.مسی در ۲ ژوئن ۲۰۱۲ در بازی در مرحلهٔ مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ مقابل اکوادور گلزنی کرد و یک پاس گل داد و برد ۴-۰ آرژانتین را رقم زد. او در بازی و بعد از به ثمر رساندن گل، بیست و سومین گلی ملی اش برای آرژانتین را هنگامی که دوست دخترش در هفتهٔ دوازدهمِ حاملگی اش به سر می‌برد، با قرار دادن یک توپ زیر تی شرتش جشن گرفت.روکازو در پستی در توییتر اعلام کرد که انتظار دارد فرزندش در ماه سپتامبر به دنیا بیاید.
سرانجام فرزند مسی که او و دوست دخترش نام او را تیاگو گذاشته بودند در ۲ نوامبر ۲۰۱۲ به دنیا آمد و او برای اولین بار پدر شد.مسی در صفحهٔ فیسبوکش پستی در مورد پدر شدنش گذاشت: "امروز من خوشبخت ترین مرد دنیا هستم، پسرم به دنیا آمد و خدا را برای این هدیه شکر می‌کنم!لئو نام پسرش و همچنین اثر دست او را بر ساق پای چپش خالکوبی کرد.
مسی برای جشن گرفتن تولد پسر اولش، خود و پسرش را عضو کمپین تبلیغاتی یونیسف کرد. کسانی که در کمپینِ رسانه‌ای-اجتماعی ثبت نام و شرکت می‌کردند شانس این را داشتند تا یک جفت از کفش‌های مسی یا تی شرت امضا شدهٔ او را برنده شوند.
مسی سه پسر خاله دارد که آن‌های هم فوتبالیست هستند: ماکسی بیانکوچی که در تیم باهیای برزیل در پست بال بازی می‌کند و همانند مسی اهل روزاریو است و فرزند مارسلا کوچیتینی، خواهرِ سلیا ماریا مادر مسی است که تقریبا سه سال از مسی کوچک‌تر است. پسرخاله دیگر لئو، برونوی ۱۴ ساله است که در تیم جوانان نیوول بازی می‌کند.امانوئل بیانکوچی پسر خالهٔ دیگر مسی است که در پست هافبک برای تیم باهیا در برزیل در کنار برادر خود ماکسی مشغول به بازی است.
مسی که یک مسیحی کاتولیکِ معتقد است در سال ۲۰۱۳ به همراه بوفون دروازه بان تیم ملی ایتالیا، با پاپ فرانسیس که خود طرفدار یک تیم آرژانتینی به نام سن لورنزو است در واتیکان دیدار کرد و گفت:"بی شک امروز یکی از خاصترین روزهای زندگی من است. ما باید هم داخل و هم بیرون زمین فوتبال بهتر باشیم.
مسی از زمانی که به اسپانیا رفته است رابطهٔ نزدیک خود را با روزاریو و خانواده اش حفظ کرده است و برای حمایت از آن‌ها گام‌های بلندی برداشته است. او روزانه از طریق تلفن و پیام‌های متنی با دوستان و خانوادهٔ خود در ارتباط است. یک بار زمانی که او در بوینس آیرس در حال تمرین با تیم ملی آرژانتین بود بلافاصله بعد از تمرین فاصلهٔ سه ساعته تا روزاریو را با ماشین پیمود و شام را با خانواده اش صرف کرد و شب را با آن‌ها گذراند و روز بعد برای تمرین به بوینس آیرس بازگشت. لئو همچنین مالکیت خانهٔ قدیمیش در روزاریو را حفظ کرده است؛ اگرچه خانواده اش دیگر در آنجا زندگی نمی‌کنند. او یک پنت هاوس در یک ساختمان مسکونیِ اختصاصی تهیه کرده که مادرش در آن زندگی می‌کند (پدرش بیشتر وقتش را با او در اسپانیا صرف می‌کند)

عکس مسی و همسرش




زن مسی

زن و بچه مسی

عکس زن مسی

عکس مسی و همسرش

زن مسی

همسر و بچه مسی

پسر مسی

ماشین مسی

مسی و رونالدو

عکس مسی,لیونل مسی,messi,مسی,زن مسی,مسی 2014,ماشین مسی

عکس مسی,لیونل مسی,messi,مسی,زن مسی,مسی 2014,ماشین مسی

عکس مسی,لیونل مسی,messi,مسی,زن مسی,مسی 2014,ماشین مسی

عکس مسی



messi

پوستر مسی

عکس مسی,لیونل مسی,messi,مسی,زن مسی,مسی 2014,ماشین مسی

عکس مسی,لیونل مسی,messi,مسی,زن مسی,مسی 2014,ماشین مسی

عکس مسی,لیونل مسی,messi,مسی,زن مسی,مسی 2014,ماشین مسی

مسی آرژانتین

عکس مسی,لیونل مسی,messi,مسی,زن مسی,مسی 2014,ماشین مسی

عکس مسی,لیونل مسی,messi,مسی,زن مسی,مسی 2014,ماشین مسیعکس مسی,لیونل مسی,messi,مسی,زن مسی,مسی 2014,ماشین مسی

عکس مسی,لیونل مسی,messi,مسی,زن مسی,مسی 2014,ماشین مسی

مسی و توپ طلا

عکس مسی,لیونل مسی,messi,مسی,زن مسی,مسی 2014,ماشین مسی

عکس مسی,لیونل مسی,messi,مسی,زن مسی,مسی 2014,ماشین مسی

عکس مسی,لیونل مسی,messi,مسی,زن مسی,مسی 2014,ماشین مسی
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
کیف آرایشی رولی roll n go
فروش ویژه کیف رولی لوازم آرایش Roll N Go
kif araeashe roole كيف آرايشي رولي roll n go

کیف رولی لوازم آرایش Roll N Go، فوق العاده جا دار، یک وسیله کاربردی برای بانوان. مناسب برای افرادی که می خواهند تمام لوازم آرایش خود را همراه داشته باشند. طراحی زیبا و هوشمندانه ...

قیمت : 18000 تومان

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2963
  • کل نظرات : 128
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 240
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 370
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 544
  • بازدید ماه : 3,420
  • بازدید سال : 24,360
  • بازدید کلی : 3,574,890
  • تبلیغات
    دستبند مغناطیسی پاوربالانس
    http://www.takshop91.biz/uploads/13_1392391150.jpg
    میکرو تاچ مکس Micro Touch MAX

    خرید پستی

    شارژر همراه پاور بانک
    خرید پستی

    ساپورت بهاره طرح جين

    http://www.takshop91.biz/uploads/960_1425037969.jpg

    گردنبند دو قلب
    http://www.phototakshop91.com/aks/3/gardanbanddoghalb/2.jpg

    کیف پول و مدارک آلوما والتaluma wallet

    http://www.takshop91.biz/uploads/820_1389978483.jpg

    برس رنگ موی چادویی

    شال جادويي Magic Scarf

    ساپورت طرح چرم مشکی

    گن آه برا اصل هدیه چسب لیفتینگ

    گن سوتین فرم دهنده سینه اسلیم لیفت آه برا اصل

    رنگ مو هات هیوس hair chalk hot huez

    ساعت گوچی gucci دستبندی نگین دار
    ساعت زنانه نگین دار طرح Love